malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Brunett

Publicerad 2013-02-14 22:46:13 i Allmänt

Jahapp, alla <3-dag idag :)
 
Hoppas ni haft en bra dag! Själv har jag varit hemma och pluggat matte..blivit sådär lagomt förbannad som jag alltid blir, minndes gott och väl varför jag inte brukar plugga matte kan jag säga! Blir alltid så jäkla förbannad på skiten, haha!
 
Matteprov imorgonnnnnn, kul. Not :)
 
Jag har färgat håret! Gjorde det hemma själv igår :) Blev ganska så nöjd faktiskt!
 
Nu lider jag av en grym huvudvärk..(ovanligt..eller?) Nej. Ska nog lägga mej snart. Börjar 20 i 12 imorgon så det är nice!
 
Om några dagar kommer jag nog att dra härifrån. Bara ett par dagar. Måste få andas och rensa lungorna får allt skit!
 
Men nu orkar inte mitt huvud sitta kvar längre så nu ska jag lägga mej i sängen! 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!
 
Puss,
 
- Malin Joutseno
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela