malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Tar tbx en del

Publicerad 2013-01-07 17:45:55 i Allmänt

Okej, okej, hörrni.
 
Många blev galna angående mitt inlägg om Justin Bieber, haha! Men saken är den att jag är inte nåt fan av han, och jag avgudar inte han, han är inte "grymt bra" osv, haha ni kan vara lugna ;*
 
Saken är den att jag menade att han är "okej", hans nya låtar går att lyssna på, men det är inte direkt så att jag lyssnar på han 24/7 haha ;)
 
Labyrint, Kapten röd, kartellen, Aki, osv osv är ju ändå grymmast och kommer alltid vara! ;) Fast Bob Marley kommer ju alltid äga allt! ;) 
 
 
 
Jag tror faktiskt att jag ska spendera kvällen med att hångla upp min garderob..den behöver ett stul känns det som :)
 
Haha nej, men ska rensa bort det mesta för jag ska ha in nytt och fräscht.
 
Antar att storasyrran får gå igenom allt och se om hon vill ha nåt, annars slänger jag nog det. Det tar bara plats och eftersom jag gått upp och ner i vikt så finns det endel större plagg som jag inte kan ha. Haha "större", allt som inte är XS är väl förstort nu för tiden, haha :(
 
Har nyss vart tjock och ätit på Sibylla med the familja. Tjock vette fasen om jag var, åt en kycklingsallad (som inte alls är den kycklingsalladen som jag är totalt kåt i), de ska ju va äkta vara från Maestro! :)
 
Nej, nu ska jag nog koppla in högtalarna till datorn och sätta igång med garderoben! Lär ta ett tag! :* Självklart kommer det några bilder senare idag, I promise :* 
 
Vet att ni älskar mej, bitches! Haha!
Ni får några vackra bilder på mej från imorse när jag precis vaknat, så mobbas inte ;)
 
Puss, 
 
- Malin Joutseno
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela