malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Halloj halloj!

Publicerad 2013-02-03 12:39:27 i Allmänt

 
Hejhej! 
 
Vet ni vad jag gjort?! Jag har tränat! Wow! Och det känns som satan..kan ju fan inte röra mej!
Fick helt plötsligt för mej igår att jag skulle träna, äntligen gjorde jag det också! :)
 
Körde lite random grejer på pappas dragband, gjorde lite situps osv. Nöjd chey!


Igår kväll hängde jag med 2 coola boys, och eftersom dom är så coola osv så tycker jag att ni ska besöka en cool blogg också! Checka in deras nya cover osv! :) För att komma till bloggen klickar du Hääär! Do it!
 

Nej, nu är klockan halv 1 och vad har jag gjort med mitt liv idag? Absolut ingenting. Så det är dags att ta sej i kragen och kanske göra nåt vettigt. :)
 
Hoppas ni alla får en fin söndag! Verkar ju vara fint väder iallafall! :)
 
Kram,
 
- Malin Joutseno
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2013-02-03 18:20:23

Tack så hemskt mycket för att du länka till min blogg. Kommer göra samma sak till dig en en av mina vloggar sen om det är ok? =)


Kram Jacob

Svar: Det var så lite så. :) Klart du får göra! :) Kram!
malinjoutseno.blogg.se

Postat av: Jacob

Publicerad 2013-02-03 18:59:03

:) Sweeet!!!! Säger till sen när det e dags. Har du nån bild man kan använda också? =) Kram

Svar: Ja det har jag säkert! :)
malinjoutseno.blogg.se

Postat av: Jacob

Publicerad 2013-02-03 21:02:16

Nice!! Skicka en till min mejl sen då. ;)

Svar: Yes! ;)
malinjoutseno.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela