malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Tisdag morgon

Publicerad 2013-01-08 07:54:00 i Allmänt

Godmorgon alla pigga och glada människor! :)
 
Vaknade för typ en timme sen och har redan ätit frukost! Jag som ALDRIG äter frukost, den ni!
Skulle ha gått upp typ nu igentligen, men men ;)
 
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ska jag fixa mej osv, sen bär det av mot skolan :* 
 
Hoppas det inte är allt för kallt idag, jag fryser så lätt och jag hatar att frysa :( Att klä på mej varma kläder är inte riktigt min starka sida (a)
 
Njut av 1 vacker bild på mej, osminkad och nyvaken! (Y)
 
 
puss,
 
- Malin Joutseno
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela