malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Serious

Publicerad 2013-01-06 12:04:05 i Allmänt

Blir så trött på avundsjuka äckel
 
 

Snälla rara söta gulliga ni, som försöker med era kommentarer..ni slösar på er egen tid :) 
Skriv vad ni vill, säg vad ni vill, gör vad ni vill, jag tar inte åt mej :*
 
Svårare än så är det faktiskt inte. Varför skulle jag bry mej? Jag vet precis vem jag är själv och jag lyssnar inte på skitsnack :) 
 
Några hade problem med den där bilden jag la upp på min mage, men snälla, har ni aldrig sett en mage förut? Stackars liten. 
 
Är det så farligt med en bild på min mage, igentligen? Jag visar ingenting och syftet med hela bilden var min piercing :) 
 
Men som sagt, en omogen kommentar stoppar mej inte ;)
 
-Malin Joutseno

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela