malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Jag ger mej

Publicerad 2013-01-06 21:17:13 i Allmänt

Okej! Jag ger mej!
 
Justin Bieber har faktiskt blivit jävligt bra. Det gör ont att säga, men haha, jag ger mej som sagt :)
 
Men hans tidigare låtar som typ "baby" osv, BIG NO, never ever. Klarar inte av den skiten, men dom nyare..tex den han gjort med Nicki Minaj är fan grym! Och boyfriend går väl kanske an..haha :)
 
Snacka om seeeeg kvälllll, inte kul :(  Blir nog film med papsen om ingen annan vill rädda mej ikv?!
 
just nu, sitter jag på sängen, som vanligt ;) och lyssnar faktiskt på Justin Bieber. Gosh..
 
Men men. Ska gå och ta lite te och kolla om de finns nån bra film, nån som har nåt bra tips? :) Hobbit, är den bra? Har hört blandade åsikter om den faktiskt! Men den är väl jävligt lång va? 3 timmar eller nåt :O
 
Nej, hoppas ni har en mysig Söndagkväll allihopa!
 
Puss,
 
- Malin Joutseno
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-01-07 14:08:00

Snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela