malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Pictures

Publicerad 2013-01-06 17:46:29 i Allmänt

Seg dag :) 
 
Gick upp runt 12 och käkade osv, senare drog jag med mej lilla rastlösa lillebroren ut på stan. Gick till BR och när vi var klara där så plågade jag stackarn med att kolla inne på H&M och Gina..men snäll som jag är fick han välja nåt från hemköp så då ville han ha en Sprite, haha :) 
 
Nu sitter jag på sängen och lyssnar lite på musik. Blir nog mat snart :)
 
Min jävla spotify tar ju slut helatiden?! Har 2, men det blir tidsgräns ibland..ena dagen kan det vara slut, sen helt plötsligt funkar det igen..hmm, får nöja mej med YouTube så länge ;) Funkar ju det med!
 
Vad ska man hitta på ikväll då? Kanske bara ta det lungt och lägga sej tidigt för en gångs skull? :) Är ju snart skola, kommer vara heeelt dööd :*
 
Har så sjukt mycket jag vill skriva, men det får vänta till ett bättre tillfälle! :) Mina åsiker, asså shit ni kommer ramla av stolen! Haha :)
 
Vi kör på lite snygga bilder så länge! 
 
Puss,
 
-Malin Joutseno

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela