malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Uppsala, mitt fina Uppsala <3

Publicerad 2013-02-09 20:27:47 i Allmänt

Dagen har spenderats i Uppsala med familjen. Började med att gå och äta lunch på nåt random ställe, gå en sväng i galleriorna och sen till hotellet och lämna väskorna. Sen gick vi på bio, och eftersom lillebroren var med fick det bli Sune i Grekland. Den var väl okej, men det var heeeeelt fel skådespelare! :P
 
Sen gick vi vidare till Tzatziki där vi bokat bord och där fick vi suupergod mat! Blev faktiskt överraskad!
 
Nu sitter vi på hotellet och kollar på melodifestivalen och vilar våra trötta ben :)

Imorgon hoppas jag på att få gå en sväng i fina Uppsala och få ta lite kort. Vill flytta tillbaka hit.
 
Ni får njuta lite av fina bilder så länge så kommer det nog mer imorgon :) 
 
Puss, 
 
- Malin Joutseno
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-09 20:45:39

Tzatziki är ett jättefint ställe<3 /faster

Svar: Ja det var verkligen jättemysigt!! <3
malinjoutseno.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela