malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Dags att fundera

Publicerad 2013-02-10 10:28:10 i Allmänt

Min mamma kom med ett förslag för några dagar sen som jag funderat en del på. Hon sa att jag kan söka till ett gymnasium som ligger en bit utanför Uppsala som är speciellt inriktiat på min linje, dvs CNC-teknik. Jag skulle få möjlighet att ha praktik/sommarjobb på sandvik i Gimo som är ett extremt stort företag, och jag skulle få ha praktiker utomlands. Hur grymt är inte det?!
 
Men vet inte hur jag ska göra. Skulle jag börja där skulle jag ju få bo i studentlägenhet i veckorna. Jag har ju alla mina släktingar där, så det hade ju varit grymt! Men, samtidigt som jag vill bort från falun och alla äckliga människor så finns det ju en del personer som jag verkligen inte vill/kan lämna. 
 
Men som sagt, jag vet inte än hur jag ska göra.
 
 
puss,
 
- Malin Joutseno

Kommentarer

Postat av: nån

Publicerad 2013-02-10 10:50:21

Låter som en grym chans som helt klart är värd att fundera över. Hade jag varit du hade jag nog passat på och tagit den chansen,låter sjukt spännande :)

Svar: Ja, så tänker jag också! Får se hur det blir! :)
malinjoutseno.blogg.se

Postat av: maja

Publicerad 2013-02-10 13:32:23

Alltså, om du nu verkligen älskar att hålla på med vad nu programmet går ut på, då ska du åka, eftersom du får en grym chans att få jobb osv efter skolan. Men om det inte är så, då är det nog inte värt det !
Kram :)

Postat av: maja

Publicerad 2013-02-10 13:32:24

Alltså, om du nu verkligen älskar att hålla på med vad nu programmet går ut på, då ska du åka, eftersom du får en grym chans att få jobb osv efter skolan. Men om det inte är så, då är det nog inte värt det !
Kram :)

Svar: Ja men precis! Ska fundra ett tag till ;) Kram! <3
malinjoutseno.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela