malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Tidig kväll

Publicerad 2013-02-11 21:34:21 i Allmänt

Hallådär! :)
 
 
Idag har vart ganska chill, fast var heelt slut imorse och på förmiddagen. Hade sån sjuk värk i magen! (ni som klagade på att jag var tråkig i skolan, det var för att jag hade ont, haha) 
Efter skolan så gick jag hem, städade mitt rum (duktig!!) och sen gick jag och mötte Belliiz och var med henne en stund.
 
Skulle ha haft redovisning idag, men eftersom jag inte hunnit göra den så ska jag göra den en annan dag. Gjode klart den idag iallafall. Trodde jag skulle få sitta i fleera timmar, men det blev klart på en kvart! Haha :D
 
Nu är klockan sisådär halv 10. Tänker gå och ta en kopp te och sen gå och lägga mej faktiskt! Ska sova ordenkligt så jag orkar upp imorgon.
 
Missar svenskalektionen imorgon eftersom jag ska på möte på Bup, (Barn och ungdomspsyk), yep. Så får se när redovisningen blir av. Onsdag kanske :)
 
Ja, det var typ allt jag hade att skriva idag, haha :)
Men ni får ha en grym kväll allihopa!! Det ska jag!
 
Puss,
 
- Malin Joutseno
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela