malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Låång dag

Publicerad 2013-01-31 23:43:12 i Allmänt

" I learned to live half alive, and now you want me one more time"
 
 
Hejhej! 

Sjuuuukt lång dag! Har vart på stan i flera timmar idag och slösat lite pengar :) ÄNTLIGEN!
Har gått i flera dagar och bara vart helt extas på att få handla. Hm, om det är bra eller inte vet jag inte, men tillfredställd är jag iallafall. Lite. ;) 
1050 kr i månaden räcker verkligen inte till mej..kanske borde satsa på ett helgjobb då och då?
 
Jag köpte ett par gryyyyyyyymt FULA och GROTESKA skor idag, bara för att jag kan :) 
Nejdå, men jag tänkte typ såhär..jag har sjukt svårt för att hitta skor som passar min smak, och så såg vi dom äckligt fula skorna, vi skrattade åt dom sen köpte vi dom. För jag menar, det är skor, man ska ha dom på fötterna och vem fan bryr sej igentligen om hur dom ser ut? Haha..blickar kommer jag då få iallafall, sen om dom är positiva elr inte skiter jag i. Det är skor liksom. Skor. Gula skor.
 
Köpte äntligen med mej en liten sexig klänning också! Som jag har planerat att göra i typ ett halvår nu ;) Men äntligen fick den lilla skönheten följa med hem <3
En liten söt navelpiercing, en nyckelring, en hoodie och ett par konstiga leggings fick också följa med :) 
 
Jag har typ panik över skolan. Jag fattar nada och hänger verkligen inte med alls. Ligger dock bra till ute på CNC men i svenska, engelska och matte går det fan segt. Har missat så mycket pga möten och att jag vart sjuk osv. Så helgen får nog bli en liten "plugg helg". Blir ju deprimerad bara av att skriva det ju! Men måste verkligen.
 
Hur det går med träningen som jag så vackert tjatar om 24/7? Tjaaa..asså..hehe, tröck i mej en påse godis nyss, ni kanske fattar? Det går alltså inte så bra för mej på den fronten haha. Men men, det är inte akut så whatever ;)
 
Nu är klockan snart sovdags för lilla mej. Är heelt slut efter dagens händelser och tankar som snurrat hit och dit. Så kanske ska va snäll mot huvudet som värker som satan och låta det sova lite grann.
 
Imorgon är det Fredag. Och jag tänker då fan INTE sitta hemma halva kvällen och glo. Hoppas det inte är allt för kallt ute bara. Då dör man ju nästan.
 
Nu ska jag få nåt i magen och sen sova. Önskar jag kunde berätta om min galet äckliga dröm jag hade inatt men då skrämmer jag nog fan bort mina läsare ;)
 
Hoppas ni alla mår bra osv och att ni älskar mina skor (haha). Blev ett långt inlägg..så bjuder på lite bilder med :)
 
Pusshej <3
 
-Malin Joutseno
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela