malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Hallådär!

Publicerad 2013-01-23 21:24:21 i Allmänt

Hallådär! 
 
Har haft en ganska så stor bloggpaus utan att säga någonting. Busigt va? ;)
 
Men har faktiskt behövt släppa allt ett tag och bara andas. Ta beslut och leva lite i mej själv. 
 
Har bestämt mej nu. Haters gonna Hate no matter what. Så varför ska jag bry mej igentligen. Hade jag inte vart så grymt svag vid det tillfället då allt började så hade jag inte brytt mej ett piss. Vilket jag inte gör nu heller. Snacka om ni vill. Jag kommer alltid vara vacker och bäst i mina egna ögon, sen vad ni säger bryr jag mej inte ett dugg om!
 
Nog om det! :)
 
Jag har insett en sak. 
 
Jag MÅSTE, asså verkligen MÅSTE skaffa ett nytt bankkort som jag kan handla med på nätet! Blir Gaaaalen på detta! Har hittat miljoner triljoner saker som jag vill klicka hem..
 
Längtar tills studiebidraget kommer.
 
Jag har bestämt en massa saker. Jag ska börja träna, jag ska bleka tänderna, jag ska färga håret, jag ska införskaffa mej nya kläder, jag ska gå på en ansiktsbehandling, jag ska sola solarium, jag ska få en "smal" mage (har det redan men ska få den tränad) , och sist men inte minst ska jag försöka hitta ett helgjobb. Ska börja med att söka sommarjobb, men ett helgjobb lite då och då skulle inte sitta fel. Är en bunt till med saker jag ska göra med men det får ni inte veta än! :)
 
Allt detta ska jag ta tag i när jag kommit en bit i "behandlingen". Bra va? :D
 
Är jättepepp. Bara det blir lite varmare ute ska jag ut och springa. Det är verkligen det bästa jag vet igentligen, att vara ute och springa. Det är så skönt sen när man kommer hem efter en riktig runda och bara hoppa in i duschen och sen bara ta det lungt och dö lite grann! :) Inte för jag varit så duktig och vart ute och sprungit så ofta men har hänt ibland :)
 
Jag tänkte ordna en liten bildbomb åt er sen, eftersom så många tjatar!
 
Nu ska jag mysa ner mej i mjukiskläderna och kolla på andra avenyn!
 
Kram
 
-Malin Joutseno

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela