malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

ÄNTLIGEN

Publicerad 2013-01-07 23:22:47 i Allmänt

Åh, äntligen är jag klar med garderoben! Blev ganska nöjd faktiskt! :)
Fick bort sjuukt mycket kläder också! Galet ju!
 
Jag är sjukt hungrig..skakar och är yr, kanske dags att äta nåt? (a)
 
Sitter just nu på sängen och myser i min mysiga morgonrock och vilar lite eftersom jag vart så duktig i typ 4 timmar nu ;)
 
Men jag ska gå och ta nåt att äta så jag inte svimmar, så ska jag nog gå och lägga mej sen. Vill ju inte vara allt för död imorgon. Börjar iallafall halv 11 imorgon vad jag vet och det är nice! 
 
Har vart en ganska chill dag idag, fast har saknat bästa jättemycket! :( <3
 
Men men, hoppas ni alla har haft en bra Måndag och att ni orkar upp till skolan imorgon! :)
 
Puss, 
 
- Malin Joutseno
 
 

 
Blev lite kläder som försvann ur garderoben ;)
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-07 23:25:40

såå jävla snygg :*

Svar: duja :* <3
malinjoutseno.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela