malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

U see that?!

Publicerad 2013-01-06 01:49:00 i Allmänt

Hello Bitches!
 
Sitter på sängen och käkar tacopaj, och nej, jag är inte tjock :) Blev grymt hungrig när jag kom hem från borlänge! :)
 
Nu ska jag nog dra igång en film elr nåt, sen sova :) Skriver imorgon och ska försöka fixa bildeer :*
 
Puss,
-Malin Joutseno
 
Juste, en sak till, Ni som slänger såna där kommentarer, oh, yes u know who u are, funderat på att gömma din IP adress när du ska göra en anonym kommentar? :* haha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-06 02:45:57

Spelar ingen roll, vad ska du göra åt saken? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela