malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Jag är stark!

Publicerad 2012-12-30 00:14:25 i Allmänt

JAG ÄR STARK!
 

Det är nu jag fått min chans till att leva mitt liv så som jag vill ha det själv. Det är jag som väljer vem jag är. 
Jag är stark, och jag klarar det här. Jag är mej själv och jag är underbar. Så lär er leva med det! :)
 
 
Idag var jag ner på stan och köpte kläder, händer typ aldrig. Hatar affärer, men fick med mej saker för över 700 kr iaf! :) Imorgon blir det nog borlänge och kupolen! Ska hitta lite till :) Vill ha ett par nya skor och några snygga jeans! Efter det hoppas man på att få träffa F! 
 
Jag ska verkligen ta tag i träningen också, som jag sagt att jag ska göra nu i typ 3 månader. Men jag har ett mål, och det handlar inte om vikt. Smal är jag redan, men en tränad kropp tackar jag inte nej till! :).....säger jag som trycker i mej godis just nu. haha. ne, men jag kan käka allt utan att gå upp i vikt, de är sjukt. Och nu när man inte har nån som ska ha sötsaker helatiden heller så blir det lättare att låta bli!
 
Ne, jag skulle lagt upp bilder på det jag köpt, men orkar inte idag, kommer säkert upp imorgon!
 
Vad ska folket göra på Nyår? Ska alla supa eller finns det folk som har ett liv också? :P
 
Ne, haters, tagga ner nu. 
 
Pusshejleverpastej
 
...
 
Pssst..Leverpastej är nog det äckligase jag vet, samma med blodpudding. USCH på alla er som äter det!!
 
Bye, Malin Joutseno

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela