malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Jul, Jul, strålande Jul

Publicerad 2012-12-25 00:45:20 i Allmänt

Mysig julafton!

Fått fina julklappar osv, fick en as bra bok, en massa pennor som jag önskat mej (<3) och en ny phone! En samsung galaxy SII! Love!
SIII är så ful..no style at all!

Fick som sagt en ängel, och sen blev det 1000 kr också! Ett presentkort på Kicks och Nagellack! Så snälla föräldrar!

Fick ju en awesome digital fotoram av finaste igår också, har laddat den med massa fina bilder! :)

Jag och mamma drog ut på en lite övningskörningstur också, började på parkeringen vid Ö&B, sen fick jag löra över till Ica Maxi's parkering, men det var lite lame..så jag fick köra ner till regementet och där tog mamma över och körde till gamla Lidl i NL, därifrån körde jag bort till slussen och vidare till Främby, där vände jag och körde bort till Fokus och sen hem igen! :) Det var så kul när det kom bilar, mamma satt med handen på handbromsen och var lite rädd, medans jag tog de chill och bara körde ;)

Nu har vi spelat lite kort och käkat julgodis, så nu blir det att borsta tänderna och sen lägga sej i sängen och ha ont i magen!

Hoppas ni alla haft en mysig Julafton! Nu är det bara Nyår kvar som jag tänker göra till den bästa någonsin, även om den blir utan dej.

Puss&Kram&nyp i stjärten

 

 Malin Joutseno

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela