malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Juletider kan vara bra för hälsan

Publicerad 2012-12-24 11:15:38 i Allmänt

Jag har noll julkänsla i kroppen
 
Att få kärlek från familjen på Julafton kan ändå vara en bra grej! Har inte sett fram emot denna dagen allt förmycket, men det kanske jag borde gjort? Är nog bara så för att jag inte har någon julkänsla alls..men det kommer väl!
 
Världens bästa morfar är här hos oss nu, saknade gammla man! Min lilla finne morfar! <3
 
Har fått några morgon klappar, ett nagellack som är magnetiskt på nåt vis (?) och en fin skyddsängel i en ask till min ängelsammling! Den börjar växa till sej nu iallafall.
 
Fick 500 kr av morfar igårkväll, världens snällaste! Synd du bor så långt borta morfar! <3
Ända sen jag och mina syskon var små har morfar alltid kallat oss för små smurfar! :) Varje födelsedagskort har det stått "mellan smurfen" på :) <3
 
Nu ska jag klä på mej lite, sen ska jag gå och ta lite kort på folket. Angelica och Jocke kom hit allderles nyss, och nu har mamma kommit ut ur duschen som jag väntat på att få komma till! :) 
 
Puss hej, God jul på er alla!
 
Malin Joutseno
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela