malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Tripp till sister

Publicerad 2012-12-25 14:41:07 i

Kom nyss hem från syrran, sitter och knaprar i mej dextrosol och funderar på om jag ska ta en huvudvärkstablett.

Funderar över alla dessa val jag måste göra just nu. Vill jag leva såhär? Vill jag bli så sviken helatiden? Nej..jag vill ju inte det..
Jag är inte tillräckligt stark för att ta emot sånt här, jag klarar det inte. Det jag behöver är stöd, inte att bli bortstött på såna här taskiga vis..

Min syster och hennes kille har iallafall jättesöta kattungar! Vill ju ha en jag med! :')

Känner mej som ett stök...dagens klädsel blev mjukosbyxor och en huvtröja..så vackert.

No makeup todaay, Im so proud.

Make love my friends, do not forget, and do not hate.

Malin Joutseno





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela