malinjoutseno.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Här skriver jag om mej själv och saker jag tycker och tänker, If you don't like it, don't read it! Peace! :)

Totaly New

Publicerad 2013-01-05 13:46:27 i Allmänt

Inte skrivit på ett tag nu, kände att det var dags :)

Saken är den att jag inte har så mkt att skriva om..blir nog mer när skolan börjat och jag kommit igång med min träning! Ska böra ut och springa till och börja med, sen får vi se om jag går vidare med att börja på Zumba Fitness och senare gymmet. Ska fixa kroppen som satan till i sommar!! :) Är iofs redan snygg men muskler och fintrimm skadar ju inte direkt! :) 

Nu ska jag kliva upp ur sängen (13.34) haha, ska även fundera på om jag ska ut och springa lite nu innan jag hoppar in i duschen..hmm :) 
Ni får njuta av en bild på min mage och piercing så länge! :) 

Puss,
 
-Malin joutseno
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-06 00:35:03

Får du nya ligg genom att publicera en bild på din mage?

Svar: avundsjuka horunge :*
malinjoutseno.blogg.se

Postat av: M

Publicerad 2013-01-06 02:16:53

Men ditt fkn äckel malin är skit fin och tusen gånger bättre än dig, get lost.

Svar: Tack så mkt!! :)
malinjoutseno.blogg.se

Postat av: MR.E

Publicerad 2013-01-06 12:30:31

Sexig bild, du kanske vill "sova över" ?kanske det hettar till under natten :D

Svar: Eller inte :)
malinjoutseno.blogg.se

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-01-06 13:50:50

Förstår att du är stolt! En fin mage med snygg piercing!
Det kommer bli läckert i bikinin på stranden i sommar :)
Puss Malin!

Svar: Ja visst! :D Tack så mkt :) Puss! <3
malinjoutseno.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-06 19:08:24

Fyfan vad snyyyyggg <333

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-07 22:18:29

"Men ditt fkn äckel malin är skit fin och tusen gånger bättre än dig, get lost. "

Hahah, hur kan du veta vem jag är isf säg vem jag är skriv mitt namn här dirr mode :D

Svar: lägg ner
malinjoutseno.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela